Wilkommen zum foosball

Je kunt er de laatste tijd echt niet om heen waar je ook kijkt, het is overal voetbal voetbal voetbal en nog eens voetbal. HEERLIJK. De meeste zullen mij voor gek verklaren een vrouw die van voetbal houdt, tja ben tenminste niet zo zielig als een stel soap wijven die het WK wilde boycotten. Rot op stom volk tis maar 1x in de 2 jaar, *schopt tegen zulke domme dingen* Ok ik word ook ziek van al dat stomme oranje gedoe, tuinbroeken met oranje leeuwstaarten sjies hoe oud zijn we nou??? Ok de wuppies zijn wel geinig maar dat is oud, dus retro en dat mag tegenwoordig weer, alles wat vroeger (ouzo vroeger) in was in nu ook weer in, tja had je je klerenkast niet hoeven weg te gooien maar goed. Tja vanavond de belangrijke wedstrijd voor “ons” oranje van Argentinië hoeven we geen voetbal te verwachten want die worden toch liever 2e omdat ze dan pas zondag weer hoeven te spelen en dicht bij huis blijven….WTF???? Waar is het eer gevoel om daar te mogen staan voor je land? In Togo hebben ze daar nog nooit van gehoord. Tis toch verdomme grandioos als je je land mag vertegenwoordigen op een WK?? En dan nog debuteren ook, en het enige waar die mannen het over kunnen hebben zijn de premies die ze krijgen, sod off. Voetbal is allang geen sport meer het gaat tegenwoordig allemaal maar om geld helaas.
Oh ja dat bedenk ik me ineens gisteren de belangrijke wedstrijd tussen Engeland en Zweden die eindigde in een 2-2, hmmmmm ergens komt me dit erg bekend voor Zweden die nog door kan en een andere ploeg die ook nog door kan maar door het behalen van een gelijk spel (toendertijd precies 2-2) werd die ploeg uitgeschakeld. He toch wie was dat toen ook alweer??? Natuurlijk Italië GVD rot Zweden hebben nu zeker ook Engeland omgekocht om T&T eruit te trappen. *Schopt tegen IKEA kga jullie weer boycotten MUHAHAAHAH*. Ik ben nog nooit zo kwaad geweest als toen Zweden en Denemarken het op een akkoordje hadden gegooid tijdens het EK van 2004 in Portugal om zo Italië naar huis te sturen, precies 2-2, ik herinner me nog de beelden van een juichende Del Piero nadat Italië de 2-1 scoorde tegen Bulgarije, hij rent heel erg blij op de bank af maar hoort dan dat Zweden en Denemarken precies op 2-2 staan, tja zo’n beeld vergeet ik nooit meer, vooral omdat het zo triest was voor de Italiaanse selectie.
Nou moet ik zeggen dat over het algemeen het nivo ontzettend laag is, tis ook een raar WK. Wie had ooit verwacht dat Frankrijk mss niet doorgaat, en om over het spel van Brazilië maar te zwijgen, wat spelen die mannen slecht zeg, ja tuurlijk geef Ronaldo maar de schuld, sjies tuurlijk geef het dikke jongetje maar de schuld dan ligt het niet aan de rest. Engeland speelt trouwens ook als een natte krant zeg, wel zielig van Owen gisteren die arme jongen is weer voor 4 tot 6 maanden uitgeschakeld. Oh ja Tsjechië die verliezen van Ghana??? Kom op zeg. Ik moet wel zeggen dat ik persoonlijk de wedstrijd Italië tegen de VS het beste vond. Vooral ook omdat die wedstrijd mij zeker 10 jaar van me leven heeft gekost, de meeste mensen weten het volgens mij al maar ik ben dus een groot fan van het Italiaanse voetbal

Ben ik eigenlijk al heel erg lang zo’n 14 jaar al ongeveer, dus ik was dan ook ontzettend blij toen gisteren mijn Juventus shirt en het officiële shirt van Italië 2006 binnenkwamen. Ik had vandaag zo iets van zal ik me Juve shirt aantrekken maar heb het toch maar niet gedaan. Maar wat deden mijn ogen weer zeer vandaag zeg al dat oranje, en het stomme is zolang Nederland op het WK blijft blijf je dat oranje gedoe houden maar zodra ze worden uitgeschakeld houdt iedereen ermee op en zie je geen enkele Hollander ook nog maar met een oranje shirtje lopen tot het volgende grote evenement, tenzij oranje zich plaatst natuurlijk. En als je nu de vraag stelt als Nederland tegen Italië speelt ben je dan voor Italië?? JA ook dan ben ik voor Italië ook als het minder goed gaat ben ik en blijf ik voor Italië, landverrader zul je mss wel denken maar ik blijf tenminste achter mijn Italië staan en gooi niet alles wat blauw is gelijk de deur uit als ze een x verliezen of uitgeschakeld worden.

Maar goed voordat ik de 50 niet meer haal, wat is er allemaal nog meer aan de hand. Oh ja me hand nog steeds hetzelfde verhaal, heb inmiddels ook al een MRI scan gehad ( nu weet ik zeker dat ik claustrofobie heb) maar daar is ook weer niks uitgekomen. De neuroloog wilt nu de pijn gaan dempen met pillen, ja geweldig hoor omdat jullie niks kunnen vinden moet ik pillen slikken die toch niet helpen . Dus heb ik vandaag even een chirurg lief aangekeken en nu zijn er dan eindelijk rontgen foto’s gemaakt van mijn hand zelf, toch wel handig als je voor de chirurgen werkt 😀 Maar goed morgen mag ik hem even bellen om te vragen of hij iets ontdekt heeft waardoor die pijn wordt veroorzaakt, laten we het hopen.

Tis al een tijd geleden maar eindelijk is onze nieuwe website open


en gelukkig zijn nu ook al onze problemen voorbij met onze website host, daardoor lag onze site er regelmatig uit. Het leuke van de site is dat je dus kunt kiezen tussen de 2 designers DeKDeS en Mogway (ikke dus) maar nog leuker is dat mogway momenteel vaker wordt gekozen dan DeKDeS 😛 Ik laat hem dat ook uitgebreid weten op ons forum 😛 Ons forum is inmiddels ook uitgebreid en de hoofdtaal is dan wel Engels maar er zijn ook een hoop Nederlandstalige gedeeltes.
Aanmelden is natuurlijk geheel gratis zoals het hoort en ook onze downloads zijn gratis, in de nabije toekomst komen er ook weer muurtjes en vloeren op te staan.

Zo dat was een heel verhaal zeg, tja kmoet toch eens wat vaker gaan bloggen dan krijg je niet van die enorme stukken 😛
Dan wil ik graag afsluiten met een quote van Jesse een goede vriend van mij
When there’s a mog there’s a way

Een gedachte over “Wilkommen zum foosball

  1. Hi! I cant really understand much but I have the help of a translator. 😀 Really do hope the doctor finds out what is causing all the pain in your hand. 🙂 Yeah. GO ITALY~~

Plaats een reactie