Mogway's Gezwam

niet veel om te lezen, meestal gezwam enzo

Me Jane you Tarzan

Posted by mogway op mei 25, 2007


Gisteren was het eindelijk weer zo ver de jaarlijkse moeder & dochter dag.
Nou ja vorig jaar zijn mijn moeder en ik ermee begonnen, mijn moeder weet nooit wat ze moet vragen voor moederdag, dus toen zijn we naar The Lion King geweest. Kom er nu eigenlijk achter dat ik daar nooit iets over geblogd heb.
Hmm maar goed we gingen gisteren naar Scheveningen en alsof de goden het wisten hadden we schitterend weer.
Eerst even een lekker bakje koffie drinken, en dan daarna lekker over de boulevard lopen en natuurlijk mensen kijken😀
Het rare was dat sommige mensen half naakt liepen en andere weer met een hele dikke truien.
En wat doe je natuurlijk nog meer als je over de boulevard loopt? Juist shoppen😦 LOL ik en shoppen hmmmm.
Maar goed lekker winkeltjes afstruinen hoort gewoon bij moeder & dochter dag.
Rond 6 uur gingen we weer eten bij het restaurant waar we vorig jaar ook hebben gegeten, restaurant Westenwind.
Weer heerlijk gegeten en toen daarna was het eindelijk zo ver, de echte reden waarom wij naar Scheveningen gaan.
We gingen naar Tarzan de musical

Er stond op de kaartjes dat je op tijd moest zijn want de opening zou spectaculair zijn.
En dat was hij zeker😮 Ik heb al een paar musicals gezien, maar de musical trekt gelijk je aandacht als hij begint.
Helaas was natuurlijk weer niet iedereen binnen en kon je tijdens de musical weer opstaan en mis je gelijk weer wat😡
Echt waar het staat op je kaartje KOM OP TIJD, maar nee hoor sommige mensen denken dat ze weer………. ach laat ook maar.
Tarzan was echt heel erg geweldig, je komt ogen en oren te kort als je daar zit, het is gewoon een hele belevenis.
Wij hadden gelukkig Ron Link als Tarzan en Chantal Janzen als Jane.
Ik zal er niet te veel over vertellen want als je hem nog moet zien is het niet leuk als je alles al weet😆
Toen het jammer genoeg afgelopen was kregen ze een staande ovatie want dat verdient deze musical echt.
En wat doe je erna? Natuurlijk weer shoppen😀 Maar dit keer was het leuk allemaal leuke Tarzan goodies kopen.
Ik heb veel gekocht lol maar ja zo ben ik, natuurlijk ook de CD die echt lekker swingt ( heb hem al heel de avond opstaan eigenlijk🙄 )

Na het shoppen gingen we nog even wat drinken, want ja iedereen rent gelijk naar de parkeergarage en duizenden mensen willen dan allemaal tegelijk eruit rijden.
Maar wij niet we gingen gewoon lekker nog koffie drinken in de bar.
En opeens komt Chantal Janzen binnen :O ik schoot half in de stress ghehehe raar mens ben ik toch ook.
Ik zo tegen ons ma, van mam das Chantal Janzen :O gheheh ons mam lachen, en zegt van dan vraag je toch om een handtekening.
JAAAA DAAAAG dat doe ik dus echt niet he LOL nee durf wel aan Tim LeTourneau te vragen of ie met me op de foto wilt maar aan Chantal een handtekening vragen doe ik dan weer niet😆
Maar goed ik heb hem wel😀 Een echte handtekening van Chantal Janzen, in me programma boekje😀
Ik was net zo blij als een kind in een snoepwinkel.
Toen daarna maar naar huis gegaan en rond 2 uur lag ik eindelijk eens in bed, moe maar voldaan.
Vandaag op het werk hebben we besloten om nog een keer naar Tarzan te gaan, maar nu mogen de mannen mee😆
Ik hoop dat hun hem net zo mooi vinden als ons, maar dat zal wel.

Bekijk hier de reclame van Tarzan

Oh ja heb ook al gelezen dat mensen die Tarzan op Broadway hebben gezien, de Nederlandse versie veel beter vinden😮
Nou ook nog welkom op mijn 1e post op wordpress😀 Ik was een toe aan een ander blog programma want blogger werkte niet meer zo fijn moet ik zeggen.

3 Reacties to “Me Jane you Tarzan”

  1. rosiewosie said

    Wauw, iedereen heeft ineens een nieuw blog enzo :p Ik zag dat je naar m’n sites linkte dus ik ga je url ff aanpassen😀 Leuke layout ook trouwens, weer eens wat anders😀

    We hadden een tijdje terug trouwens van die AH spaarkaarten voor musicals (waren we aan het sparen voor jullie, omdat jullie weleens musicals bezoeken), maar ze zijn intussen niet meer geldig, kwam er te laat achter😦

  2. Alex said

    WordPress wordpress uhm,,, WordPress😛

  3. mogway said

    Dank je Alex😛

    Lief dat je aan ons dacht Roos😀 en bedankt dat je me weer herlinkt hebt😉 wilde je nog mailen erover😆

Geef een reactie

 
