Mogway's Gezwam

niet veel om te lezen, meestal gezwam enzo

Altador Cup

Posted by mogway op juni 6, 2007

Eindelijk is het zover na maanden wachten is het weer begonnen de Altador Cup op Neopets.
Wat begon vorig jaar als een ludieke actie op het WK voetbal is nu wel een traditie geworden in Neopia.
Helaas heb ik vorig jaar weinig gespeeld zoals de meeste weten, omdat ik ook nogal een voetbal fan ben (Italië wereldkampioen!!! Een jaar later kan ik daar nog steeds van genieten😛 )

Dit jaar hebben ze de Altador Cup wel erg veranderd, nu is er een team bijgekomen (Shenkuu moest ook wel want die wereld hebben we vorig jaar leren kennen door het plot) en er zijn nieuwe ballen bijgekomen.
Je merkt nu ook het verschil tussen de verschillende ballen, kon je vorig jaar nog makkelijk met 12-0 winnen dan heb je het dit jaar behoorlijk moeilijk want alles is merkbaar.
Het leuke is dat iedereen op Neopets ermee bezig is, en al die kinderen gelijk ook carpaal tunnel syndroom ontwikkelen😆
Volgens mij heb ik daarom vorig jaar last gekregen van mijn hand toch iets te veel Yooyuball gespeeld😛
Het leuke van Yooyuball is dat het gewoon op een voetbal spel lijkt, zonder de buitenspelval (erg makkelijk voor die kinderen en de vrouwen die niks van voetbal snappen😮😛 ) en ook geen corners of ingooien, nee de bal blijft constant in het veld.
Doel van het spel? Tja een doelpunt meer scoren dan je tegenstander, das logisch………😛
Ondanks dat het spel simpel is van opzet is het toch verslavend en omdat er veel teams meedoen is Neopia ook verdeelt in kampen.
Net zoals vorig jaar ben ik weer voor Altador, tja waarom….. misschien heeft het wel iets te maken met de overeenkomsten van de bevolking van Altador en de oude griekse en romeinse beschaving, Altador wordt daarom ook liefkozend TOGA genoemd😆

Heb je toevallig ook een account op neopets maar doe je nog niet mee met de Altador cup dan moet je zeker bij Altador komen en je mag ook vrijblijvend naar de speciale TOGA guild komen😛

Tja op het werk was het een rommelige dag vandaag, mede vooral omdat een collega te horen heeft gekregen dat ze aanstaande maandag ergens anders werkt😮
Iedereen werd gek vandaag, wel leuk voor die collega maar minder voor mij en een andere collega omdat wij nu de boel in goede banen moeten brengen en dat ik het grootste gedeelte van de week alleen zal zitten nu *slik* dan moet ik onderhand bijna die afdeling gaan leiden en ik weet zelf nog niet al het fijne er van af omdat ik pas sinds januari daar zit.
Ach ja zal allemaal wel weer goed komen, vooral als heel de afdeling overspannen thuis zit omdat het niet werkt😆

2 Reacties to “Altador Cup”

  1. Jean said

    Ah! Heb jij Neopets? Hoe heet je daar dan? Ik ben ff me naam kwijt daar, maar dan maak ik wel ff een nieuwe aan.😛

  2. mogway said

    ik ben daar _mogway😀 rechts op deze blog staat ook een link naar neopets😀
    Ok ik ga weer spelen😆

Geef een reactie

 
