Mogway's Gezwam

niet veel om te lezen, meestal gezwam enzo

Dag *boing 33 kaas*

Posted by mogway op augustus 1, 2007

Ja hoor heb ik weer😦 ugh ja ik weet het heb weer een hele tijd niet hier wat neer gegooid.
Maar ik zal er weer wat zetten, leuk zal het niet zijn, het lijkt wel of de meeste persoonlijke blogs van mij de laatste tijd niet leuk zijn🙄
Maar goed de titel; jullie zullen je misschien wel afvragen wat die betekend, sommige weten het misschien al. (vooral de mensen die toen der tijd bij mij in de auto zaten😆 )
Op vrijdag 24 Juni 2005 was de 1e keer dat ik naar een sims meet & greet ging, en we hadden afgesproken op Schiphol. Mijn auto stond toen geparkeerd op rij 33 kaas. We moesten die dag naar boing avenue, en ik heb heel de dag *boing 33 kaas* geroepen, en dat bleef ik doen.
Ja ik ben raar dat weet je toch onderhand??😛
Maar goed *boing 33 kaas* werd voor mij de bijnaam van mijn Renault Clio Symbol 1.2^-^ hier voor het 1st vermeld. Tja en nu………… *boing 33 kaas* is niet meer😥 ja hij bestaat momenteel nog wel. Hij is nog niet naar de sloop gebracht maar dat zal niet lang duren.
Wat is er gebeurd?
Op vrijdag 20 Juni 2007 heb ik een auto ongeluk gehad, hoe? Ik reed in Breda en ik wilde de rondweg op, omdat de rondweg in Breda momenteel verbouwd wordt is er een groot gedeelte afgesloten, dus moest ik omrijden, helaas met mij vele mensen, en ook helaas voor mij kende de meeste mensen niet de weg in Breda.
Conclusie er wordt te laat aangegeven dat men naar links moet om de rondweg op te komen, gevolg mensen schieten ineens op de andere rijbaan, ander gevolg dat iedereen ineens hard op de rem moet trappen.
En nou juist dat laatste ging mis, ja ik remde wel maar helaas te laat en BOEM!
Het gebeurde echt allemaal in een paar seconde, nu achteraf denk ik shit die busbaan naast me was vrij………… ach je kent het wel als je zelf ooit een auto ongeluk hebt gehad, wat als………

Maar goed ik realiseerde me als snel dat ik achterop een andere auto was geklapt, en toen kwam er rook uit de motorkap en in de auto zelf, dus ik ga als een gek die auto uit, ja stel je eens voor dat dat ding ook nog eens b00m gaat zeggen😮 daar ben je dan echt niet blij mee.
Maar gelukkig gebeurde er niks geks, alsof een ongeluk krijgen al niet gek genoeg was🙄
Tja en dan komt het….. wat nu???….. ik was op weg om mijn vriend op te halen van het werk en we zouden daarna boodschappen gaan doen en maandag…….. gelijk hoofdpijn en allerlei vragen en problemen die in mijn hoofd gingen rondspelen.

Gelukkig had ik persoonlijk niks, ja alleen spierpijn, ontzettend geschrokken, ook had de meneer waar ik op ben geknald niks.
Zelfs zijn auto had niks😮 ja een krasje maar voor de rest niks, en *boing 33 kaas* ? Tja daarvan zat de motorkap iets hoger en naar binnen geduwd.
Het stomme was dat hij die week daarvoor was gekeurd en de garage had er net een nieuw kapje gezet voor de richtingaanwijzer, die was nog heel maar de rest was een beetje ingedeukt.
Raar om voor te stellen dus hier zijn 2 foto’s:

Om een lang verhaal kort te maken, het zou simpel weg te duur zijn om *boing 33 kaas* nog te laten maken, hij zou meer gaan kosten dan dat hij nog waard was😦 Dit kreeg ik de maandag te horen.
Dus maandag middag zijn mijn moeder en ik naar de garage gegaan om een nieuwe “botsauto” uit te zoeken😆
Dat was ook precies wat ik zei toen we bij onze garage aankwamen, ik kom een nieuwe botsauto uitzoeken, maar ik wil er wel 1tje met grote bumpers😆 Maar eigenlijk deed het me erg veel zeer want me oude auto reed super en mankeerde eigenlijk niks ( als je hem van de achterkant zag nu dan he😛 )

Maar ja om hem te laten maken was ook niet echt een goed idee, dus een nieuwe auto. En wat voor 1 dan?
Tja ik heb niet zo veel eisen, als dat ding maar rijdt en veilig is, voor de rest maakt het me niet uit, de Clio had ook eigenlijk niet echt veel extra dingen ja hij had stuurbekrachtiging maar voor de rest ook niks.
Gelukkig had de garage toch een leuk autootje staan.
Een peugeot 106 1.1 en ik ga er erg veel op vooruit, hij heeft centrale vergrendeling, elektrische ramen😀 (kun je leuk meespelen🙄 ), 5 deuren en een trekhaak, een trekhaak? wat moet ik daar nu weer mee?? ………….. hmmm kijkt plagend naar vriend😈 oh wee als je lastig bent!😈
Dus na een hoop geregel, papieren invullen en al dat soort gedoe *zucht* had ik dus eindelijk een nieuwe auto!
Het leukste van mijn Peugeot is toch wel de kleur: Rouge Lucifer
Ik heb eindelijk mijn hoorns gekregen LOL, dus de nieuwe naam voor de auto was al eerder bekend dan dat ik hem had: Lucifer
LOL een engel en een duivel samen dat kan toch niet misgaan??? Laten we het hopen!

Ach ik doe het eigenlijk niet verkeerd als ik het eens zo bekijk, ik heb mijn rijbewijs gehaald in september 2001, toen heb ik rond december 2001 de auto van mijn opa gekregen, een poep bruine kleur Volkswagen Golf, daar kreeg ik een ongeluk mee (niet mijn schuld!) en toen was dat ding rijp voor de sloop (kwam ook omdat hij bijna 20 jaar was), ik heb toen goedkoop een andere Volkswagen Golf kunnen kopen, Blauw metallic, die kleur was hartstikke gaaf!! Hij zat wel helemaal onder de krassen maar dat maakte me niet uit, helaas heb ik niet lang van die Golf kunnen genieten want na ongeveer 1 maand werd hij gestolen.
Na een maand was hij nog niet terug gevonden dus kocht ik een rode (ugh ik haat rood😦 ) Opel Corsa Joy, ook wel wijvenauto of boodschappen wagen genoemd (toen begon ik met bijnamen😛 ), daar heb ik 2 jaar ingereden en toen was hij helemaal op, ja wat denk je dat ik nieuwe auto’s kan kopen????
Gheheheh toen kwam dus *boing 33 kaas* en het einde daarvan weet je dus al, ongeluk en schroothoop.
Dus ik ben benieuwd wat Lucifer z’n lot is of hij wordt binnen 1 maand gejat (nu woon ik wel in een betere buurt maarja het patroon he🙄 ) of ik rij hem gewoon op omdat hij rood is. Nou is deze kleur rood mooier dan die van de Joy want die was op het einde helemaal aan het vervagen.
Maar goed tis weer een heel bericht zie ik al weer, tot slot nog een foto van mijn nieuwe aanwinst: Lucifer

2 Reacties to “Dag *boing 33 kaas*”

  1. maria said

    zo zo een heel verhaal en ja. het meeste wist ik al😉
    nou maar hopen dat je veel geluk met je “Lucifer”hebt.

  2. mogway said

    ja dat hoop ik ook😀
    bedankt voor je berichtje😛

Geef een reactie

 
