Mogway's Gezwam

niet veel om te lezen, meestal gezwam enzo

Zo en dan nu?

Posted by mogway op december 5, 2009

Ok het is behoorlijk lang geleden dat ik een normale blog post heb geplaatst, tja twitter is het nieuwe bloggen nu geloof ik, maar ja aan 140 karakters zit je ook zo😛
Tja wat is er allemaal gebeurd uhm….. tja we hebben nu 6 katten Rohan is er als laatste bij gekomen, en helaas hebben we afgelopen april ons konijn Del Piero moeten laten inslapen, hij is wel 7 jaar geworden maar toch deed het zeer.
Ik werk nog steeds in het ziekenhuis en ook nog steeds op dezelfde afdeling sjies zit ik al zo lang op die afdeling? Het is een record :O
Maar helaas is er wel een hoop veranderd op het werk, nieuwe leidinggevende en ja dat zijn meestal mensen die er zelf niks van snappen en jou het leven moeilijk maken om zelf niet zo dom te lijken.
Tja plezier in je werk is dat eigenlijk wel mogelijk? Ja ik hoop het toch wel maar voorlopig heb ik moeite om dat plezier te vinden, ach ja ooit zal het best wel een keer goed komen geloof ik.

Ja zeg Mogway waarom blog je nu ineens? 1st een jaar lang niks van je eigen laten horen en nu ineens begin je weer….. Tja een aantal vrienden zijn begonnen met December Bloggers , doel we proberen zo veel mogelijk te bloggen.
En het leek mij leuk om te kijken of ik een maand lang (tja hij is al 4 dagen bezig maar goed) veel onzin kwijt kan, zal wel niet allemaal even spectaculair zijn maar goed.

Sinds vandaag hebben wij eindelijk de kerstboom staan ^^ loop al een week te zeuren LOL maar nu eindelijk staat ie, ben ook al meer dan een week aan het luisteren naar kerst liedjes gheheh komt wel goed met mij😛

Ik moest vandaag ook naar de garage met Lucifer, hij dacht ineens dat ie een Formule 1 wagen was LOL uitlaad ging te keer, maar die was dus goed stuk😦 damn dat zijn kosten die je zo wie zo niet wilt maar zeker niet in december, ach ja het zou meevallen maar toch.
Gelukkig doen we dit jaar niks met de kerst, we hebben afgesproken dat we dit jaar eens een kerst thuis vieren zonder al die families die lopen touw te trekken en allemaal willen dat je komt.

Nou eens kijken of ik morgen ook nog blog want als ik zo eens naar de geschiedenis kijk van dit blog dan blog ik toch wel erg weinig LOL …… tot morgen ?????

6 Reacties to “Zo en dan nu?”

  1. […] This post was mentioned on Twitter by angela mogway, December Bloggers!. December Bloggers! said: [Dutch] Mogway: Zo en dan nu? – https://mogway.wordpress.com/2009/12/05/zo-en-dan-nu http://bit.ly/5qhOtL […]

  2. Rosie said

    Plezier in werk is op zich wel mogelijk (heb ervaring lol!) Alleen verdien je dan niet altijd zoveel… Hmmm.

    Super dat je een boom hebt staan. Heb je mss ook pics?😀 Ik ben zo curious😀 Ik heb m ook pas van de week versierd… We hebben het spul wel direct na Thanksgiving naar boven gehaald maar er moest nog wat meer gebeuren dus kwam het er niet direct van lol.

    Ik vind dat je vaker moet/mag bloggen. Ik zal het zeker lezen. En tja Twitter is het nieuwe bloggen maar ik doe niet alleen aan trends😛

  3. Social comments and analytics for this post…

    This post was mentioned on Twitter by mogway: @December_Blog http://wp.me/p4Q1A-E english http://wp.me/p4PZo-1v dutch…

  4. Rens said

    Werk is toch altijd leuk? *Gaat boven de wc hangen en kijkt of zijn temperatuur nog wel oké is*
    Ik haat mijn werk ook ik heb ook andere die mij het leven zuur maken. 1 tip negeer ze (lijkt me wel moeilijk in een ziekenhuis).

    En ik wil ook foto’s zien! Morgen een blog over foto’s?😛

Geef een reactie

 
