Mogway's Gezwam

niet veel om te lezen, meestal gezwam enzo

Alweer zondag

Posted by mogway op december 6, 2009

Wat gaat een weekend toch snel😦 veel te snel, ach wat is nu eigenlijk een jaar, tis alweer december en voor dat je het weet zitten we alweer in januari.
Maar goed het is gelukkig nog steeds december dus weer een blog, wow 3 dagen op rij al geblogd dit is een record!
Zoals beloofd heb ik vandaag foto’s gemaakt, maar ik ga ze niet allemaal posten vandaag, ben echt bijna heel de dag bezig geweest want katten werken helaas niet mee😦
Honden zijn veel makkelijker om op de foto te zetten.

Dus vandaag de 1e foto:
Photobucket
Onze kerstboom ^^

Compleet met alternatieve kerststal LOL, de 3 wijze uit Tunesië, alleen zijn er 2 van hun kameel gedonderd😀
Ook staat Rudolph op de foto alleen is die zijn kerstmuts kwijt…… want die heeft PIKACHU!!!

Photobucket
Kerst Pikachu!

Muhahahaha! Ok nog 1 foto dan LOL, bewijs dat ik er ook 1 heb (eigenlijk 2 maar die andere weet ik niet waar dat die is)

Photobucket
Sims 2 Kerstbal

5 Reacties to “Alweer zondag”

  1. renssies said

    Pikachu😀
    Ik mis alleen iets in die boom. Ik had wel Pokekerstballen verwacht😛

  2. Rosie said

    Super Mogway😀 Bekende kerstballen lol😛 Leuk om te zien! Hahaha super die Pikachu en Rudolph. En super boom😀

Geef een reactie

 
