Mogway's Gezwam

niet veel om te lezen, meestal gezwam enzo

Maandag ergenissen

Posted by mogway op december 7, 2009

Bleh maandag de stomste dag van heel de week! Vandaag begon zoals meestal op maandag om 5 uur gaat de wekker, maar helaas was mijn persoonlijk wekker in de vorm van Rohan mijn wekker voor, en niet een paar minuten nee om 4 uur vond Rohan dat het tijd was om op te staan, boven op me liggen, kusjes geven en miauwen *zucht* dus nog 1 uurtje half slapen voordat ik er echt uit moest.
Alleen moest ik vandaag niet gelijk naar het werk, want ja Lucifer staat in de garage en ik had de auto van mijn moeder en die wilt niet om 6 uur s’morgens beginnen LOL flauwerik he😉
Dus maar even me mail gecheckt, facebook ed totdat het tijd was om richting mijn moeder te gaan.
En dan… file😦 ugh nu weet ik ook alweer waarom ik zo vroeg begin, dan is er geen hond op de weg en kun je heerlijk doorrijden, en het lijkt alsof het op maandag altijd erger is met die files.
Maar goed we waren nog redelijk op tijd op het werk LOL.
Voor de rest tja gewerkt en zo was weer een enerverende dag😛
Na het werk zijn we Lucifer gaan ophalen en gelukkig viel het mee, ben wel blij dat we dit jaar niks aan kerst doen LOL.

Ok de foto van vandaag:

Isilya

De enige poes die niet met Pikachu op de foto wilde trouwens GRRRR LOL.
Isilya was de 1e kitten die ik heb gekregen, ze is op een woensdag bij ons gekomen en vandaar ook haar naam, Isilya is woensdag in de taal van de elfen uit Lord of the Rings ^^
Ze is geboren op 09 juni 2003, ze heette eigenlijk maantje LOL maar dat vond ik niet zo leuk.
Op 12-03-2008 zijn we erachter gekomen dat ze katten astma heeft, dit houdt in dat ze het om de zoveel tijd erg benauwd krijgt, gelukkig kunnen ze dat nog verhelpen met een spuitje maar er komt een tijd dat we moeten gaan “puffen” met haar :s Dus we hopen dat dat nog lang duurt!

6 Reacties to “Maandag ergenissen”

  1. renssies said

    Ik snap het lucifer gedeelte niet helemaal. Kun je dat even uitleggen😛

  2. Rosie said

    Ik haat maandagen😛

Geef een reactie

 
