Mogway's Gezwam

niet veel om te lezen, meestal gezwam enzo

Gaap!

Posted by mogway op december 8, 2009

Vanochtend was het weer hetzelfde liedje, Rohan mijn persoonlijke wekker maakte me weer te vroeg wakker, heb maar niet op de klok gekeken had daar geen zin in.
Dus ben heel de dag al moe, Rohan doet het niet altijd maar krijg nu wel door dat hij het vaak doet om mij zo wakker te maken.
Vandaag op het werk was het heel gezellig we hebben veel gelachen, was alweer een tijd terug.
Morgen gaan we onze kamer in kerstsfeer brengen ^^ dat vind ik altijd zo leuk lol.
Tja verder vandaag niet veel bijzonders boodschappen gedaan en zo, kan ook niet echt als je nog moe bent😛
Vanavond weer voetbal op tv ^^ Juve tegen Bayer, dus ik hoop dat ik het overleef want voetbal is erg slecht voor je hart LOL

De foto van vandaag:

Valanya (links) en Rohan (rechts)

Valanya durfde niet alleen op de foto met Pikachu dus Rohan was zo aardig om ook in het beeld te komen zitten GRRR LOL.
Maar goed vandaag gaat het over Valanya, Rohan moet nog even wachten op zijn “introductie”.
Valanya is geboren op 1 juli 2003 en is rond januari 2004 bij ons gekomen, ook zij had 1st een andere naam, ze hadden haar Rakker genoemd omdat ze dachten dat ze een jongetje was LOL, dus we moesten een andere naam voor haar hebben.
Valanya betekend zaterdag in de taal van de elven in Lord of the Rings, ze is eigenlijk op een zondag bij ons gekomen maar dat vonden we geen leuke naam.
Valanya is erg schrikkerig helaas, dat heeft met haar vorige baas te maken die was nogal hardhandig tegen haar, mannen vindt ze helemaal niet zo leuk.
Maar het is wel een kroelkont, als het haar uitkomt, het liefst ligt ze in de winter op de cv als die aanstaat en ze past er precies tussen.
Ook denkt ze soms dat ze een hond is, gooi een propje weg en ze komt het weer terug brengen.

Eén reactie to “Gaap!”

  1. Rosana said

    Leuk, die stukjes over de katten😀
    Dat met een propje weggooien klinkt erg bekend. Mijn kat Gizmo deed dat als kitten/jonge kat altijd. Maar dan met een speciaal groen balletje wat helemaal van hem was. Enne verder was mijn Holly ook zo schuw soms, maar een enorme kroelkont. Die is volgens mij ook slecht behandeld (misbruikt voor nestjes en daarna gedumpt). Was zo bang toen we haar net hadden…

Geef een reactie

 
